Куди Табачники заведуть українську культуру

Йдеться про двох ключових фігур, що управляють нинішнім гуманітарно-культурним середовищем і носять майже однакове прізвище – Табачника Дмитра Володимировича і Табачніка Якова Піневича. 

 

Яків Піневич Табачнік (або Ян Петрович, як він значиться на багатьох мистецьких сайтах) – до недавнього часу був відомий здебільшого як народний артист і талановитий акордеоніст. З квітня 2006 року він став народним депутатом України V скликання від Партії регіонів, а потім - першим заступником Голови Комітету Верховної Ради України з питань культури і духовності. За більше ніж піврічну роботу у вищому законодавчому органі він не вніс жодної законодавчої ініціативи і виступив з місця лише єдиний раз, коли просив, щоб його перевели до Комітету з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією, оскільки, за його словами, він «знає цю проблему зсередини, об’їздив 100 зон цієї країни і дуже допоміг бідним людям, які несправедливо були обвинувачені». До речі, крім того, він обізнаний і з судовою тяганиною, адже влітку його родина мала намір судитися з «недобросовісними будівельниками» їхньої дачі на березі Дніпра під Козином. Однак, більшість парламентарів вирішила, що мистецький хист відомого акордеоніста більше станеться у пригоді все-таки у Комітеті з питань культури та духовності, і Яків Піневич залишився працювати там.     

 

Дмитро Володимирович Табачник посів крісло гуманітарного віце-прем’єра вже вдруге. Перший раз його віце-прем’єрства закінчився участю в історії зі зникненням із Львівського державного архіву листів Грушевського, які потім «передарували» Національному музею, а також його власним підписанням до друку сумнозвісного номеру «Урядового кур’єра» від 26 листопада 2004 року з оголошенням ЦВК про «перемогу» Віктора Януковича на президентських виборах. Початок його другого віце-прем’єрства ознаменувався гострою дискусією щодо доцільності запровадження російської мови як другої державної, а також нормою в держбюджеті на наступний рік про необхідність приватизації двох десятків державних об'єктів поліграфічної галузі.

 

До речі, досі залишається загадкою те, як Дмитро Табачник вдруге став віце-прем’єром. Адже посада гуманітарного віце-прем’єра насправді була квотою Президента, і ніхто з депутатів досі не може пояснити, як було прийнято остаточне рішення щодо призначення на неї колишнього радника та голову АП Кучми. Більшість «нашоукраїнців» вказують на тепер вже екс-радника Ющенка Олександра Третьякова. Нібито, коли кілька представників «Нашої України» відмовилася йти в уряд до Януковича, він переконав Президента у тому, що кандидатура Дмитра Табачника була б цілком компромісною і корисною.

 

Взагалі, цікавою є «еволюція» «Нашої України» і Президента, зокрема, в культурному сенсі, які ще зовсім недавно вказували на необхідність культурного відродження нації, популяризації та впровадження своєрідної моди на все українське, а зараз їхніми ставлениками є люди, які, м’яко кажучи, далекі від цього. Приклад цьому – Дмитро Табачник за квотою «НУ» на посаді гуманітарного віце-прем’єра і нинішній міський голова столиці України (що навіть сесію Київради не може вести державною мовою) Леонід Черновецький, який йшов у парламент за списками «Нашої України».

 

Але маємо те, що маємо – стару-нову владу, зокрема, й у гуманітарній сфері, зі своїми специфічними смаками, фаворитами та друзями з шоу-бізнесу. Все повернулося на кілька років назад. А тим більше, з поверненням у міністерське крісло Юрія Богуцького, в культурі все стало на свої старі місця, зразка «прокучмівських» 2001-2004 років…

 

Знову в фаворі опинився Театр російської драми ім. Лесі Українки на чолі з Михайлом Рєзніковичем. Реанімувався в культурному середовищі Україні і керівник виборчої кампанії на підтримку Януковича в Російській Федерації, депутат Держдуми Йосип Кобзон. Без Яна Табачніка та його дружини-співачки Тетяни Нєдєльської не обходиться жодна тусовка, а редактор тижневика «Бульвар Гордона» на свій день народження збирає весь музичний та політичний бомонд України зразка кучмівських часів….

 

Судіть самі: на цьому святі була присутня родина Яна Табачніка, Йосип Кобзон, Дмитро Табачник, Михайло Рєзнікович, Володимир Бебешко, Надія Крутова-Шестак, Павло Зібров, Нестор Шуфрич, Михайло Поплавський, Олександр Швець (головний редактор газ. «Факти») та інші поважні гості.      

 

Родина Яна Табачника зі своїми друзями, крім святкування «братського» «Бульвара Гордона», не так давно записала спільний кліп Тетяни Нєдєльської та Йосипа Кобзона на віллі в Кончі-Заспі, побували на відкритті ресторану Ані Лорак та взяли участь у благодійному «свинячому» аукціоні, де поставила свої автографи на розписаних хряках. Крім цього Яків Піневич кілька днів тому відзначився тим, що разом з кількома колегами-депутатами взяв на поруки екс-губернатора Сумщини Володимира Щербаня, який підозрюється українськими правоохоронцями у скоєнні низки злочинів.

 

Дмитро Табачник поки що відвідує не так багато мистецьких вечірок, як його колега. Проте, він досить активно вирішив втрутитися у політику, за що, до речі, теперішні урядовці гостро критикували своїх «помаранчевих» попередників. Так, нинішній гуманітарний віце-прем’єр зробив кілька категоричних заяв у російських ЗМІ. За його словами, наприклад, курс на інтеграцію України в НАТО суперечить інтересам Росії і ЄС, а вступ до ЄЕПу вирішив би одразу кілька стратегічних проблем як України, так і Росії. Крім того, він назвав період з грудня 2004 по квітень 2006 року «нав’язуванням переконливій більшості населення ідеалів «свідомої» меншості», а націонал-демократичні сили прирівняв до нацизму…

 

Проте, хвилює не стільки бачення гуманітарним віце-прем’єром курсу зовнішньої політики України, скільки його розуміння безпосередньо свого предмета відання. Адже на переконання Дмитра Табачника «не можна вести культурну політику лише в інтересах вузького прошарку україномовної інтелігенції, яка просто боїться конкуренції в усьому»(!). Після таких слів українцям залишається тільки подумати про те, хто вони насправді – та унікальна нація, в яку ми намагаємося повірити протягом 15-ти років незалежності, чи всього-на-всього «вузький прошарок», як нам доводить це нинішній Віце-прем’єр-міністр України з гуманітарних питань?!
07 ноября 09:00
:   Средняя оценка: Голосов: 13
РаспечататьОтправить другу
Комментировать  "Куди Табачники заведуть українську культуру "
Комментировать  "Куди Табачники заведуть українську культуру "
Читать правила
Читать правила
Имя*  
Ваш комментарий* 
 
вася
10.11.2006 16:23:31
 
Так мені ніхто не відповів ,як відноситись до того ,що в одну із київських шкіл приймають учнів якщо ти єврей по "Галахе"(мама єврейка).І уявіть об"яву що в школу приймаються учні у яких батьки повинні обов"язково бути українцями. Яка істерика була б у табачників та інших. А взагалі як назвати таке такі вибрані школи?
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
10.11.2006 13:34:58
 
"націонал-демократичні сили прирівняв до нацизму".
Наконец-то о нациках сказали правду. Браво Табачник!
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Михаил
10.11.2006 13:26:12
 
После таких статей становится страшно за будущее этой страны...Ведь согласитесь,что поиск виноватого это удел слабых людей...У вас виноваты евреи,если бы не было евреев виноватыми были бы негры...потом арабы..и.т.д.Культура начинается с нас самих.Просто не надо гадить в подьездах и выкидывать мусор из окон (или это тоже евреи виноваты?).НЕ НАДО БЫТЬ БЫДЛОМ!И прежде всего надо уважать других тогда и Вас все будут уважать!
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Станислав Овчаренко
10.11.2006 7:38:42
 
Антисемитизм - это интеллектуальный тромб в национальном интеллекте. Интересно, что протестантские страны меньше страдают от антисемитизма, католические - больше, православные - ещё больше, а мусульмане вообще лезут на стенку от любви к евреям. Но и отсталость цивилизаций - в той же пропорции. Нам надо учиться у народов, где никогда не было антисемитизма - Англии и Финляндии. Черчилль и Маннергейм об этом свидетельствуют. Украина как нация рождается сегодня и сейчас, разрывая свою пуповину с зашедшей в тупик Россией. А беспредметная злоба и брутальность - очень характерны для зомби-совков.
www.svetiteni.com.ua
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
inna
09.11.2006 10:42:00
 
точно сказано:Табачники поставлені для того,щоб добити у нас все УКРАЇНСЬКЕ;то борітеся люди з ними і поборете!
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Аналітик
08.11.2006 21:18:35
 
Дискусія розгорнулася цікава, але вона могла б і не бути, якби Пасічник не вигнав Бджілку з вулика і не влаштував би там Трутня, який, у свою чергу, привів у вулик таких самих трутнів як він.
Запитання: "Що качає з такого вулика Пасічник?"
О це й є тема для роздумів на тлі ніби-то "дивного" призначення Д.Т. на згадану вище посаду.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
неантисимит
08.11.2006 17:37:17
 
Вынужден уточнить свой предыдущий комент. Речь идет не в отбеливании той или иной нации. В каждой хватает своего дерьма. Речь о том, что табачники не просто представляют определенную нацию, а что эти ничтожества поставлены украинофобами добивать остатки украинского. Не малорассейского, не хахляцкого - такую культуру демонстративно поддерживают. Именно выдвижение на руководящие роли украинофобов с молоком матери табачников провоцирует антисемитские всплески. Задумаешься тут серьезно, сколько ума в головушке у президента? Недаром стали поговаривать, что "революционер" подготовлен для роли "першого украинца" разного рода табачниками.
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
Фауст
08.11.2006 17:34:22
 
Навіщо тут сперечатися.
Давайте поставимо на референдум єврейське питання в будь якій країні демократично:

1. Чи згодні Ви з тим, що фактич-
но євреїські олігархи -
тіньові а подекуди і офіціні
керівники Вашої країни ?

2. Чи сприяє це розвитку Вашої країни, її економіки, культури,
державності ?

Дуже цікаво би було подивитись на результати таких референдумів або хоча би опитувань.
Ні, а що. Просто спитати і все.
Мені здається що певна закономір-ність би вибудувалася в тих результатах. Тут, як кажуть, без образ. Можна і про українців спитати, і про росіян, і про інших. Теж цікаво.
Давайте пізнавати світ, пізнавати
тенденції і перспективи.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Федя
08.11.2006 17:03:07
 
Любителям уводить тему в сторону - не еврейство Димы Табачника нас волнует, а его нечеловеческое нутро. Вот например - Андрей Сахаров. Этот еврей в 100 раз ближе украинцам, чем украинцы типа "ивченко-мерседес".
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Ukr
08.11.2006 15:54:39
 
Мабуть кухарка Білозір продвинула б культуру.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
Читатель
08.11.2006 15:52:25
 
Тугай-украинка
Совершенно очевидно тюркоязичное происхождение обладателя фамилии Тугай.
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
Л
08.11.2006 15:29:37
 
Шановна Руслана Левицька-саме з тієї "україномовної інтелігенції, яка просто боїться конкуренції в усьому". Для неї головний аргумент - це те що Табачник не Петрович, а Піневич. А іншіх аргументів просто нема.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
Иван
08.11.2006 15:04:07
 
Раньше интеллигент был слегка пьян, выбрит до синевы и образован от Баха и до Феербаха. А эти совковые табачники - слегка выбриты, пьяны до синевы и образованы от Едиты Пьехи до иди ты на...
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
ы
08.11.2006 14:44:04
 
Ці табачники намагаються всім нам вдолбати, що це вони - українська культура. Нехай би вже їхали в свій Ізраїйль. Тільки палестинців шкода, бо загризуть їх ці інтернаціоналісти остаточно.
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
сармат
08.11.2006 13:00:19
 
Семен Глузман сейчас на такой памятник зарабатывает призывами "поддержать ВСЕ действия исполнительной власти в Украине" - может донецкие и поставят. По человечески его понять можно - тюрьма ломает и не таких, только почему чужие петухи гадят тут, а не дома.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
вася
08.11.2006 12:59:59
 
Уявіть собі щоб при прийомі в школу було написано що приймаються тільки українці.Скільки було б воні.А в Києві в одну з шкіл пиймають тільки тоді коли мама єврейка.Чим це пахне пане неантисиміт. І ніхто ні чирік.
не согласен согласен    Рейтинг: 4
 
проходящий
08.11.2006 12:59:16
 
Чому ми боїмося слова антисемітизм ,чому любе нагадування про євреїв це злочин?
(вася)
Потому что эти ребята хорошо придумали. Если кто-то говорит, что не могут быть законодателями Украины те, кто считают, что у них - 2 родины: эта и историческая, то это тут же объявляется антисемитизмом.

Если кто-то считает странным непроорционально большим количество евреев в Верховной Раде и среди разворовавших Украину и Россию олигархов, то это, опять же-таки - антисемитизм и разжигание национальной розни.

И как пишет канадец, говорить об этом неприлично и подсудно. Хорошо устроились ребята.
не согласен согласен    Рейтинг: 3
 
вася
08.11.2006 12:53:44
 
Неантесимиту.Ви ніколи не задумувались про причини антисимітизму? Не здається Вам що ніхто не робить висновків з історії а євреї особливо.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
неантисимит
08.11.2006 12:44:30
 
Есть целая плеяда евреев в Украине - патриотов Украины. Были и такие, что сидели в Гулаге за "украинский буржуазный национализм". Еврею Семену Глузману я бы памятник поставил при жизни. Каждый народ имеет плохо воняющих тварей-выродков. Хмельнитчина в Украине, Восстание 56-го года в Венгрии обошлось евреям большой кровью именно из-за таких тварей из их среды. В каждои человеке есть дещица дерьма. Табачники скоро лопнут, переполнены!
не согласен согласен    Рейтинг: 1
 
вася
08.11.2006 12:36:20
 
Чому ми боїмося слова антисемітизм ,чому любе нагадування про євреїв це злочин.Хіба людина яка має подвійне громадянство одне з яких ізраільське буде дбати про Україну. Коли запахне смаженим ці всі ж..и втікають на "історіческую" або за океан а в Бабин Яр поведуть інших.
не согласен согласен    Рейтинг: -1
 
проходящий
08.11.2006 12:25:22
 
проблема не в том, что в Раде евреи. А в том, что проворовавшись, они вспоминают о том, что их историческая родина - Израиль. И бегут туда, когда припечет.
Получается, что для разворовывания родина - Украина. Пристроить свои деньги и себя любимого, родина - Израиль.

Эдакие двухродинные законодатели Украины.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
олег
08.11.2006 12:18:33
 
Співвідношення титульної нації у владі до національних меншин не на користь ні українців на Україні ні арабів в Ізраілі. Чому євреї не підтримують визнання геноциду українського народу? А коли постає питання голокосту євреїв то тут не може бути ніяких заперечень.Коли єврей Табачник ображає мою націю я повинен мовчати на догоду 100% украинке.
не согласен согласен    Рейтинг: 0
 
A5
08.11.2006 12:11:24
 
Тут заговорили о конкуренции, которой боятся украинские культурные деятели. Давайте разберемся - где эта конкуренция? Их ведь две. Первая, и самая важная - на книжных лотках и в концертных и кинозалах - борьба за аудиторию. Вторая в правительстве - за бюджетные дотации на развитие культуры. Проигрывая конкурентную борьбу на первом фронте, деятели рассчитывали отыграться на втором, и их можно понять... Но мне кажется, что выигрыш в кабмине ничем украинской культуре помочь не сможет, никакой вице-премьер не сможет заставить покупать неинтересные книги и слушать музыку 80-х, которая сейчас подается на УТ-1 как лучшие образцы творчества самобытных украинских дарований. Извините, если ВВ и Океан Эльзы собирают переполненные залы "От Сяну до Дону" (на самом деле - до Владивостока, думаю), не получив никогда ни копейки из бюджета - то угнетенность части "митців" - результат их лени и/или бездарности, а не козни донецких, Москвы, и прочей мировой закулисы. А возмущенных "национально-свідомих" читателей эта публика просто напросто эксплуатирует для продвижения собственных паразитических интересов.
не согласен согласен    Рейтинг: 5
 
Юрій
08.11.2006 11:20:48
 
До речі. в кнесеті є й ізраїльтяни-араби - супротивники ізраільських євреїв. І непогано. якщо українці там є. Незважаючи на проблеми, Ізраїль на сьогоднішній день більш розвинена і демократична країна, ніж наша ненька.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 
Юрій
08.11.2006 11:17:48
 
Коли припиняться підміна понять та плач за українською Україною, буде справжня спільна справа. Згадайте, яку обструкцію здійснили Ліберман перед конкурсом. Поки Руслана- добре, а Тіна- погано, нічого у вас, друзі не вийде.
Ян нині дійсно фанерщик, і про це треба сказати конкретно, а не у зв'язку з Дімою та іншими.
не согласен согласен    Рейтинг: 2
 

Первые 25 комментариев
 Следующие 25 комментариев »
Комментировать  "Куди Табачники заведуть українську культуру "
Комментировать  "Куди Табачники заведуть українську культуру "
Читайте
Обновлено: 08 января 14:34
Жёлтые

weblog.com.ua bigmir)net TOP 100

Rambler's Top100
При любом использовании материалов и новостей сайта гиперссылка на Обозреватель обязательна. Редакция может не разделять точку зрения авторов статей и ответственности за содержание републицируемых материалов и новостей не несет.
© 2008 Интернет-холдинг «ОБОЗ.ua». Все права защищены.
Поймай ПОДАРОК!